Afscheid van Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Liesbeth Velvis - WaarBenJij.nu Afscheid van Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Liesbeth Velvis - WaarBenJij.nu

Afscheid van Nieuw Zeeland

Door: Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

15 Maart 2016 | Nieuw Zeeland, Hastings

Good morning everybody, onze laatste dag vandaag hier in dit prachtige land.
Vanmiddag reizen we af naar Australie, naar Melbourne voor 3 dagen.
We hebben hier een fantastische tijd gehad, genoten van de tijd met onze familie en heel veel gezien en mogen meemaken.
Maar aan alles komt een eind, het is goed om ook weer naar ons eigen landje terug te gaan, naar onze familie en vrienden, bekenden, collega's daar.
We zijn benieuwd naar Melbourne, het is maar een kort bezoek, maar vast wel de moeite waard.
We laten jullie weten hoe het in Melbourne is gegaan.
Dus we kunnen nog steeds zeggen, see you!

• 15 Maart 2016 - 20:15

Richard En Marieke:

Hallo Fokko en Liesbeth,

Geniet nog even van de laatste dagen in Melbourne en alvast een heel goede terugreis gewenst!

groetjes Richard en Marieke

• 15 Maart 2016 - 20:38

Thea:

Goede reis alvast, maar eerst nog veel plezier in Australië!

• 15 Maart 2016 - 21:09

Claudia :

Hallo daar, zit het er al bijna weer op. genoeg gezien en beleeft zo te lezen.. Geniet nog even in Australië en alvast een goede terug reis.
    gr Claudia

• 15 Maart 2016 - 21:59

Renee:

Have safe travels to Melbourne and then back to the Netherlands. Glad that you've enjoyed your trip and it was very nice to see you again! Greetings, Renee

• 16 Maart 2016 - 09:40

Joke Seegers:

Aan alles komt een eind.... maar jullie kunnen op een geweldige vakantie terug kijken....zoals hier heb kunnen lezen. Geniet in Melbourne. We wachten jullie belevenissen weer af.

• 17 Maart 2016 - 08:35

Linda:

Tja dan zit het er weer op in Nieuw Zeeland hé... veel plezier nog in Melbourne en tot snel in Holland :D

Groetjes,
    Johan en Linda

• 17 Maart 2016 - 19:40

Bert En Aly:

Alvast goede reis terug, (jullie zijn nu al een eindje op weg )

Tags: Hastings