Update hastings - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Liesbeth Velvis - WaarBenJij.nu Update hastings - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Liesbeth Velvis - WaarBenJij.nu

Update hastings

Door: Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

14 Maart 2016 | Nieuw Zeeland, Hastings

Hallo allemaal,
na onze terugkeer in Hastings na de tongariro crossing en Rotorua zijn we afgelopen week en deze week in Hastings gebleven, bij onze familie. Het weer is aan het veranderen, het wordt herfst. De nachten worden wat kouder, de zon laat zich wat minder zien, maar het is nog steeds zo'n 20 graden, met af en toe een dag van 27 graden.
We maken bijna dagelijks een wandeling 's avonds met de hond. En overdag lekker genieten op de veranda met een kopje koffie en een lunch, dat is zo heerlijk, wat zal ik dat missen.
We hebben souvenirs voor de familie en onszelf gekocht en we hebben de koffers grotendeels al weer gepakt, met, natuurlijk, hoe kan het ook anders, te veel bagage! Dat wordt betalen, tja, wat maakt het uit..... Morgen proberen we online in te checken voor onze reis naar Melbourne woensdag.
Daar blijven we tot zaterdag, zaterdagavond vertrekken we weer naar ons Nederland. We hopen op een paar zonnige en mooie dagen in Melbourne.
Het is een mooie overgang van de vakantie weer terug naar het normale leven.
Vandaag hebben we met onze ouders geskypt, het is fijn dat deze mogelijkheid bestaat en even kunnen bijpraten terwijl we elkaar kunnen zien.
Veel meer hebben we op dit moment niet te vertellen, we genieten nog volop van onze dagen hier.
Jullie zullen t.z.t. wel horen hoe het in Melbourne was en hoe de terugreis is verlopen. We hebben in Melbourne waarschijnlijk geen voldoende mb of gb om te kunnen bloggen. Maar dat zullen we vanzelf wel zien.
Tot de volgende keer maar weer, bye.

• 14 Maart 2016 - 11:37

Willeke:

nog een paar hele fijne laatste dagen daar. Een goede reis alvast en tot volgende week, groetjes Willeke

• 14 Maart 2016 - 15:58

Bart&Janneke:

Hallo Fokko en Liesbeth, mooi dat we veel van jullie reis hebben kunnen volgen. Dat was super leuk, al de mooie verhalen. Ook fijn inderdaad even weer wat "afkicken" op een rustige manier gezellig bij familie. Hopenlijk komen jullie hier ook in Nederland weer aan met mooi weer. Het is hier overdag heerlijk zonnig , en uit de wind heerlijk, terwijl het 's nachts nog steeds vriest. De krokussen komen overal boven de grond. Jullie gaan zo weer met de zomer verder hier

• 14 Maart 2016 - 17:27

Kees & Willy:

nog een paar fijne dagen en alvast een goede terugreis!
    groetjes van ons

• 14 Maart 2016 - 19:38

Renny:

Geniet nog maar even van jullie laatste vakantiedagen! Het was leuk jullie reisverslagen te lezen en zo jullie reis te kunnen volgen. Goede terugreis en tot gauw! Groetjes Andre en Renny

• 14 Maart 2016 - 23:19

Arie En Henny:

Nog een paar fijne dagen daar en een goede terugreis. We hebben genoten van jullie mooie verhalen.
    Groeten Arie en Henny

• 15 Maart 2016 - 15:51

Femmie:

Fokko en Liesbeth. Nog een paar prettige vakantie dagen aan de andere kant van onze aardbol en natuurlijk een goede terug reis naar Nederland. Fijn dat jullie zo genieten en een gezellige tijd hebben bij jullie familie. Dit worden een herinneringen die jullie nooit weer vergeten! Wees welkom weer terug in Assen-Marsdijk en doe jullie familie ook de groeten uit Assen. Groetjes, Femmie.

Tags: Hastings